torsdag 30 juni 2011

Så nu funkar datorn och magen är mätt

Hemmagjord pizza. Läcker!

Imorgon bitti åker vi spontant till IKEA. Det är midsommarrea till på lördag, och på lördag har vi ingen lust att trängas med alla. Och jag börjar jobba först 14.00 imorgon alltså sticker vi iväg 09.00 så ska vi hinna gott och väl. Har sett en lampa jag vill ha på rean. Så det blir ingen mer träning än cykling imorgon heller.

Fast är sedan ledig lördag-söndag så då får jag ta igen det dubbelt! Är nog bara bra mitt vänsterben får vila sig lite. Först hade jag ju en sträckning på baksidan låret. Sen fick jag ont i knäet och igår efter att ha sprungit lite för mycket på asfalt dagen innan ont i foten. Rätt trött på mitt vänsterben kan jag säga. Det krånglar nästan alltid med nått....blääää

Nu ska jag se om jag står ut med att se en hel damfotbollsmatch. Tyskland-Nigeria. Jag tvivlar kan jag säga.

Inga kommentarer: