lördag 11 juni 2011

Hurtbullevarning

Så nu ska jag skryta vidare :)

Har provat Finnbahn idag. Helt underbart underlag! Det är preparerat som en skogstig (fast utan alla stenar och rötter då!) Den är 1667 m lång. Första varvet sprang jag på 13.50 vilade 2-3 min (glömde ställa klockan) och sprang andra varvet på 13.40, konstigt nog för då var jag ju tröttare dessutom gick jag 10 steg i en uppförsbacke. Eller så var det därför, jag kanske går fortare än jag springer....hahaha. Inte för att jag vet om det är bra eller urdåligt, men för mig, med tanke på hur jag tränat innan och att detta var mitt 5 löppass (det andra "riktiga") så är det bra. Tror jag...

Sen eftersom jag måste ta mig dit och hem och samma sak till och från jobbet så har jag lite så där i förbifarten dessutom cyklat 2 mil idag.

Sen tänkte jag göra er avundsjuka. Har nyss varit och handlat en matkasse full på mitt Netto och för 2 flaskor 1,5 l läsk, 1 stor Zucchini, 5 joghurtsburkar, en ädelost, en bytta Tzatzikim och en förpackning med fetaost har jag betalat 49 kr! Det ni!

Inga kommentarer: