onsdag 12 juni 2013

Cykelkoll och ska försöka hinna med Body Balance

Varit och kollat på cyklar. För 200-300 Euro får man i alla fall en vad jag tror ok cykel på Real. De har rea på utgående modeller. Men så är ju frågan om jag ska ha en citybike (som jag har nu alltså en vanlig) eller en trekkingbike (som är en korsning mellan mountainbike och citybike). Har SMS:at Nattun och bett att hon ska fråga Dennis, han kan ju lite mer om cyklar än mig. Men för mig låter ju en trekkingbike lite mer robust än en citybike.

Ska även kolla in en cykelaffär också innan jag bestämmer mig.

Efter jobbet idag ska jag se om jag hinner med Body Balance. Den kör igång klockan 20.00 och igår var jag klar precis då men idag har jag en patient mindre och borde kunna vara klar vid halv åtta och isåfall hinner jag. Packar i alla fall med gymkläderna när jag åker för sista rundan.

Inga kommentarer: