måndag 10 juni 2013

Punka igen!

Suck och stön. När jag kom ut från gymmet var bakdäcket platt. Som tur var hade jag bara 5 personer på kvällen och de bor alla hyfsat nära varann så jag gick emellan. Sen var det bara att pumpa, cykla 500 m, pumpa, cykla osv tills jag var hemma. Eller på slutet gav jag upp och gick.

Snälla Benni lämnar in cykeln i morgon förmiddag (eftersom jag jobbar så knäppt) och med lite tur så är den kanske färdig till kvällsvändan.

Var så skönt att få sova till klockan 7! Helt ljuvligt. Då kan jag ta att jag hade lite timmar att slå ihjäl mitt på dagen. Satt i solen på en parkbänk och läste i en bok. Så värst mycket annat hade jag ju liksom inte gjort om jag vore hemma hur som helst. Den längre pausen mitt på dagen förla jag på gymmet. Imorgon blir det dock vila. Hoppas ju på att få hämta cykeln istället.

Inga kommentarer: