onsdag 19 juni 2013

Hann precis hem innan regnet!

25 grader redan klockan halv sju imorse. Då var inte ens solen riktigt uppe. Men sen blev det kvavt och mulnade på och det kom några enstaka droppar när jag cyklade hem. Nu regnar det lite lätt. Fast jag undrar om det inte blir åska också?

Har precis räddat in min torra tvätt från balkongen. Nu måste jag iof tillbaka till jobbet i eftermiddag, en gång i månaden är det teamträff och det är idag. Men då hade jag hur som helst tänkt ta bilen. Och att det regnar gör inte heller så mycket fast jag har nästan hela dagen ledigt. Hade tänkt röja ur källaren idag, imorgon blir det en tripp till soptippen.

Och så ska jag träna. Tänkte försöka mig på två klasser idag. Klockan 5 i Findorff är det Rückenfit, övningar för att hålla ryggen frisk och sen klockan 8 i Habenhausen är det Body Balance. 

Inga kommentarer: