måndag 3 juni 2013

Pigg idag!

Gick och la mig redan 22.00 igår vilket innebar att jag nästan (nån måtta får det ju vara!) studsade ur sängen imorse 05.20. Ny runda igen idag (fast med en del gamla patienter) gick superbra. Klar tidigt och är nu hemma. Har dock lite pappersjobb att göra men det kan jag ju göra när jag vill.

Fått första lönen från nya jobbet idag också, jag hade räknat rätt bra. Hade ju räknat ut att jag ungefär skulle få 300 Euro mer i månaden (och blir min utbildning erkänd får jag ytterligare 300 Euro, hur bra vore inte det!!) och det stämde nästan på euron när. Har förut fått ut ca 1100 Euro i månaden,  nu 1450 Euro. Så skönt att jag nu kan börja stätta in pengar igen på sparkontot och inte hela tiden bara ta ut.

Ska beställa en del nya sport t-shirts idag, det går ju en om dagen så fast jag har många sen förr måste jag ha ett par till. Är ju inte alltid jag kan tvätta 1 gång i veckan.

Inga kommentarer: