söndag 23 juni 2013

Så var den över

Varför går lediga helger så fort över? Vi har haft tur med bra väder och vi har passat på att vara ute. Kom precis hem från en tur till Eislabor. Jag åt rabarber och ägglikörglass. Näste lediga helg är redan planerad (om vädret är hyfsat).

Jag och Benni åker till Hannover och så möter vi upp Mareike och kollar in Hannovers Zoo. Det ska vara jättestort och verkligen värt ett besök. Så nu hoppas vi på fint väder om två veckor.

Händer en del kul i veckan också. På fredag kör Werder igång med träningar och jag ska väl kunna besöka någon i alla fall hoppas jag trots jobb. Kan i alla fall se laktattestet på fredag. Tiderna för helgen har de inte offentlig gjort än.

Jag ska även passa på att köra några pass på gymmet, hoppas kunna hinna med någon kvällskurs som går vid 20-tiden (Body Balance) i alla fall.

Inga kommentarer: