torsdag 6 juni 2013

Jag ändrade mig!

U19 spelar pokalfinal ikväll 19.00. Måste man ju se. Är fortfarande sol och vaaarmt. Härligt. Fast det var vääääldigt varm att stå i solen igår på Platz11. Ibland kom en lätt bris och då suckade man av lättnad typ :). Tyvärr var fotbollen igår igen höjdare. U17 förlorade igår med 1-7. Det var verkligen ingen bra match av Werder. Vi får hoppas det går bättre ikväll. Innan fotbollen blir det precis som igår en glass på Eislabor.

Så istället för Body Pump ikväll så åkte jag direkt från jobbet och gymmade. Blev 30 min CT och ca 45 min gym. Imorgon blir det i alla fall en kurs 19.00. Men då Body Balance. Mina nya sporttröjor som jag beställde har kommit också, de kan jag hämta imorgon på posten.

Sen ska jag se vad jag kan hitta på i helgen. Har verkligen ingen lust att inte göra nått alls när vädret är så härligt.

Inga kommentarer: