söndag 16 juni 2013

La Strada

Bild från ljuslabyrinten jag hittade på nätet
Denna helg är det La Strada i Bremen. Det är en gatufest med uppträdande. Jag har ju missat det mesta då det varit min jobbhelg men igår kväll (eller natt, var mellan 23-01.30) var jag och Benni och såg ett uppträdande som hette den stora resan och var som några "stationer" i en ljuslabyrint. Man gick runt i labyrinten och vid några ställen stannade man och såg korta uppträdanden.

Var lite trött imorse men började ju inte förrän 7.30 så jag fick ju ända sova över 5 timmar. Mer sov jag ju sällan när jag jobbade på Weserbogen eftersom jag då alltid började så tidigt. Men sov en timme mellan mina pass idag på dagen.

Imorgon har jag fullt program. Först jobba, sen måste jag fixa bildäcket, köpa en cykel (eller i alla fall titta på cyklar och hoppas jag hittar en bra) och så har jag tandläkaren klockan 14.00 för att laga  lagningen jag bet sönder i förra veckan. Sen borde jag lämna plasma också om jag hinner. På kvällen funderar jag på om jag ska gå på Body Balance eller Body Pump. Blir nog Balance om jag lämnat plasma och Pump om inte.

Och så ville Benni komma förbi och få korten från igår också. Har inte ens kollat på dom själv än, gör jag imorgon, lovar visa ett par här också imorgon. Jobbar ju bara till ungefär halv tio denna veckan. Måste iof börja halv sju imorgon och sju resten av veckan men är trots det sköna jobbtider. Och helgen är leeeedig. Hoppas det blir fint väder och jag hittar på nått att göra.

Inga kommentarer: