lördag 15 juni 2013

Däck är visst inte min sak....

Hann inte till Body Balance igår. På fredagar startar den redan klockan 19, inte 20. Och till 19.00 hinner jag inte. Så det blev en lugn kväll hemma.

Idag signalerade bilen för lågt lufttryck på vänster framdäck. Men suck! Pumpade det på vägen hem, ska bli spännande och se om det var en tillfällighet eller om den varnar i eftermiddag igen (isåfall lär jag väl ha en liten pyspunka där antar jag). Håller tummarna för att det var en helt vanlig efterpumpning som behövdes bara.

Idag lottas första omgången i DFB-pokalen klockan 18.00. Jag följer lottningen på radio. Ska bli spännande och se vilka Werder lottas mot.

Så sakta längtar jag till nästa vecka. Kortvecka! Denna veckan var lång, inte jobbig för jag har verkligen haft lätta patienter men tyvärr med tre insatser och mycket väntetid och det är lite drygt. Då har jag det hellre som imorse, jobb mellan 7.30 - 11.10 men hela tiden. Hela förra veckan var uppdelad i jobb mellan 8-9.30, 11.45-13.15 och 16.15-19.30.

Ikväll blir det jobb mellan 16.15 - 19.15 ungefär.

Inga kommentarer: