tisdag 18 juni 2013

Nu är det varmt!

Runt 30 grader nu, ska bli 35 imorgon. Som tur var inte imorse, kunde jobba i lagom temperatur. Var tom molning imorse. Cykeln är super. Så lättrampad!

Efter jobbet var jag och lämnade plasma och eftersom man då inte ska göra alltför hård sport efteråt ska Benni springa i Bürgerpark och jag ska "bara" cykla. Fast det blir senare i kväll när det blivit lite svalare. Nu är det alldeles för varmt.

Har hunnit med att tvätta också och översätta alla mina dokument om min utbildning till tyska. Det räckte visst inte med att ha dom på engelska. Så jag har själv översatt dom, sen ska dom på jobbet kolla om dom tror det räcker för ansökan, isåfall översätter jag dom på "riktigt" så att säga. Men det kostar ett par hundra euro. Vilket det är värt om jag vet det räcker. Så det är ju bra vi kunde göra så här. Benni ska läsa igenom dom först bara och rätta de värsta grammatikfelen :).


Inga kommentarer: