torsdag 15 augusti 2013

4 timmar Werder

Japp, det har vi betat av idag Benni och jag.

Först kollade vi när alla spelare fick sina nya bilar. De flesta kollade in sina bilar, provsatt dom men mer var det inte. Men Niclas (vår fotbollsgud) han kom extra ut från omklädningsrummet efter den officiella utdelningen och tog massor av kort med sin mobil från alla sidor och vinklar på sin bil. Sen sa han, är den inte läcker? Hahaha, Niclas. Han är för söt!

Sen kollade vi på U23:s träning, den var riktigt rolig och intressant. Såg den till slutet och avslutade med att se sista halvtimmen av proffsens träning.

Fick göra om min planering då jag blev kvar på jobbet till halv tolv. Fick lov att ha ett patientmöte om en patient som jag är ansvarig för. Jag har aldrig haft problem där, men flera andra har det med de anhöriga. Är en turkisk familj som är lite speciell men som sagt för mig är det aldrig problem. Men de andra blir ofta utskällda eller de anhöriga kommer och vill diskutera med dom. Så vi samlade alla som jobbar där för att prata ihop oss så alla bemöter dom på samma sätt (mest gäller det att bara hänvisa alla önskningar och ev klagomål till kontoret).

Så jag skippade träningen (min egen), åkte och handlade innan det var dax att möta upp Benni. Men eftersom jag hann handla idag så kör jag träning imorgon istället. Även plasma får jag lämna imorgon.

Inga kommentarer: