måndag 19 augusti 2013

En seger till

Trots att de fick lov att spela med 10 man redan från 39:e minuten. Vår målvakt fick rött kort efter att ha fällt en av anfallarna i det andra laget. Men de kämpade på, förlorade visserligen först sin 2-0 ledning men det slutade 3-2 till Werder. 

Dessutom vann U21 (en match vi inte såg då den gick samtidigt som U23:s) med 2-0 så man kan ju säga det var en verkligt bra och lyckad Werder helg.

Idag har det regnat mest hela dagen och jag var lite lagom blöt så jag nöjde mig med cyklingen idag. Hade ingen lust att gymma, ville bara komma hem och hoppa i duschen och bli varm igen.

Jobbar min långa vecka men har softa turer. 3 timmar på förmiddagen och 3 timmar på kvällen. Helt okay :). Dessutom har jag inte så många så jag kan ta det rätt lugnt.

Eftersom Werders proffs spelar på fredag kväll och den matchen alltid går först 20.30 kan jag se den på TV:n, de spelar borta mot Dortmund och det är ju en match man verkligen vill se. Och U23 kan jag också se, de spelar hemma, men spelar på den perfekta tiden 14.00. Jag får visserligen direkt efter att domaren blåst av matchen slänga mig i bilen och skynda mig så jag är hos första patienten kl 16.00 men jag hinner det precis. Alltså en helt okay vecka på det stora hela!


Inga kommentarer: