fredag 23 augusti 2013

Finnbahn

Jag och Benni har precis sprungit på Finnbahn. Det är en skogspreparerad slinga i Bürgerpark som är 1 667 meter ett varv runt. Jag sprang 2 varv och Benni 3 varv. Så jag samlade ihop ca 3,3 km och Benni 5 km. Fast jag delade mina km på två. Först sprang jag ett varv med Benni, sen sprang han ett varv själv och så avslutade vi med ett varv tillsammans. På måndag kör vi igen.

Nu ska jag duscha, äta nått och sen cykla till jobbet för pass nr 2.

Ikväll är det Gameday! Och det är en bra match. Dortmund - Werder. Lär väl sluta med att Werder kasserar en förlust iof men jag hoppas på en bra match ändå. Det bästa är ändå att de spelar 20.30 vilket innebär jag hinner hem för att se den utan problem då jag brukar vara klar med min kvällstur så om 19.00 tiden.

Inga kommentarer: