fredag 30 augusti 2013

Tandjäkel

Min provisoriska lagning gick precis sönder. Och idag hade min tandläkare absolut inga tider (båda som varit involverad i tanden har dessutom semester idag). På måndag hade jag kunnat få tid, men som jag jobbar nästa vecka måste jag isåfall få bort några patienter, för när jag har tid mellan passen är precis när tandläkaren har middagsstängt.

Den riktiga lagningen ska jag ju få gjord måndagen därpå den 9.9. Så nu avvaktar jag över helgen (måste jag ju hur som helst) och sen kollar jag om det går ändå, gäller ju då en vecka, eller om jag kan få bort några patienter så jag kan gå dit och få lagningen snabbt gjord. Gör inte ont eller så alls. Men går inte så bra tugga på den sidan, tanden är instabil.

Så gissa vad?! Får väl gå och köpa joghurt, puddingar och annat lättuggat....hahaha är jag trött på tänder och tandproblem just nu!

Inga kommentarer: