onsdag 14 augusti 2013

Landslagsfotboll!

Igår kom jag i säng i bra tid och sov bra. Så idag var jag inte så trött.

Jobbet flöt på bra och sen var jag tillbaka för 1,5 timme på eftermiddagen då vi hade teamträff. Nu har jag tagit hand om tvätten, läst lite i en bok och lagat mat. Sitter och väntar på att fotbollen mellan Tyskland och Paraguay ska börja. Är iof bara en vänskapsmatch men jag ska väl kolla lite i alla fall. Vet inte om jag ser den till slutet, då blir det lite sent i säng nämligen.

Igår spelade Tysklands U21 mot Frankrikes U21. Matchen slutade 0-0 men det var en riktigt trevlig 0-0 match med många chanser.

Helgens fotbollsplaner ser ut så här:

Fredag: 2 Bundesliga på TV:n. Benni kommer över och ser och Anni också om hon kommer redan på fredag från Köln.

Lördag: Först vårt U19 klockan 12.00 mot Erfurt och sen 15.30 säsongens första hemmamatch, Werder - Augsburg.

Söndag: 14.00 gör U23 hemmadebut när de möter Eichede.

Jag har ledig helg och vädret ska bli bra. Nice!

Imorgon ska jag jobba, träna och sen åka och lämna plasma. På fredag blir det till att handla inför helgen och sen städa lite eftersom jag får besök. Fast det är inte sååååå stökigt faktiskt. :)

Inga kommentarer: