onsdag 21 augusti 2013

Första halvan

Jobbet flöt på bra, fick turerna för nästa vecka. Fast jag är ju ledig måndag - tisdag. Fått det för att jag hoppar in och jobbar en helg som inte är min (och får de min helg ledig därefter). Men det skulle annars göra att jag jobbade 21 dagar på raken.

Sett den preliminära extra helgens turer också. Lite småtrista då jag har hela middagsrundan, dvs det blir kort mellan passen. Men är ju bara för två dagar och då går det ju. För mig passade det bra, jag får en helg ledig då jag gärna hade varit ledig.

Sen var det så fint väder idag att jag frågade Benni om han var vaken och ville med och kolla på Werders träning klockan 10.00 så det blev det istället för gymmet idag. Funderar istället på att springa ikväll efter jobbet. Får väl se hur jag känner det då.

Har nu två timmar innan jag måste iväg och jobba lite (ca 3 timmar) igen.

1 kommentar:

Yohseefeen sa...

Du är verkligen ett riktigt troget fan du!:D