torsdag 8 augusti 2013

Man ska inte

läsa en allt för bra bok på kvällen innan man ska sova. Jag ville egentligen bara läsa lite och varva ner och bli lite trött. Men boken var så bra så jag släckte alldeles för sent. Och var så klart jättetrött i morse. Så trött att jag lätt betalat 1000 spänn om någon låtit mig sova vidare. Men det var bara att pallra sig upp och åka och jobba.

Var klar tidigt och har nu läst klart boken så jag kan lägga mig tidigare ikväll :).

Det är idag grått, kallt och det regnar till och från. Så det var ju bra jag tog bilen imorse. Var alldeles för trött för att orka cykla. Men ikväll blir det nog cyklen, måste bara kolla hur det ser ut med regnvarning. Lite regn gör inget men ska det bli mycket och ihållande blir det bilen igen.

Veckan har gått fort, är ju snart redan helg. Skönt! Annars tycker jag mina långveckor är just långa och sega men denna har bara sprungit förbi. Redan imorgon kväll kör ju Bundesliga igång! Som jag längtat!!

Inga kommentarer: