torsdag 1 augusti 2013

Det blir ju aldrig kallt....

Så det fick bli en runda runt Stadion. Är visserligen mycket asfalt så det blir ungefär lika mycket prommis som jogging. I alla fall nu i början när jag inte har så många kilometer i benen. Då måste jag ta det lite lugnt annars får jag ont i benen.

Det är varmare nu än innan, närmare 30 grader. Tja ska det bli 35-37 grader imorgon så måste det ju så smått börja i natt. Det är så härligt att jag bara jobbar till klockan 10.00. Förra veckan var verkligen tuff vädermässigt att jobba i.

Nu ska jag eftersvettas klart, sen duscha, kolla någon timme på TV och sen försöka sova. Det lär bli varmt misstänker jag.... innan jag stack iväg blev jag svettig av att bara sitta i soffan och nu rinner svetten fast jag som sagt inte ens sprang hela rundan.

Inga kommentarer: