måndag 5 augusti 2013

Lista

Till mamma och pappa:

Böcker:

Denise Rudberg - Två gånger är en vana
Denise Rudberg - Baristas alla tre delarna (är alltså en bok med alla tre delarna i en bok)
Fredrik Backman - En man som heter Ove

Alla tre finns som pocket, köp de och inte de inbundna dyra böckerna. Har inte bokhandeln de, säg till mig beställer jag de från Adlibris, tar ju bara 1-2 dagar.

DVD:

Hur många lingon finns det i världen?

Annat:

Dippmix Ranch (brukar stå vid chipsen). Ta 5 påsar. Gott att dippa grönsaker i! :)
Fjällbrynt messmör (finns ju på tub) smaken gammaldags, den bruna tuben.
Felix potatismos
Polarbröd (vetekaka, thekaka eller polarpärlan vete)
Smågodis (allt som inte är surt och hårt). Ingen choklad men gärna lite punschknappar.
Alvedon brustabletter

Mer kommer jag inte på just nu :)

2 kommentarer:

Malin sa...

En man som heter Ove är så jävla bra. Hoppas du kommer gilla den

Tasja sa...

Hoppas jag med! Men jag gillar hans blogg skarpt så jag tror det är min stil :)