söndag 4 augusti 2013

Werder har spelat Pokal

och för tredje året i rad åker de ut i första rundan mot ett lag ur 3 Bundesliga. Illa, illa. Riktigt illa är att de spelade otroligt dåligt. Ny tränare har alltså ännu inte slagit igenom.

Nu är inte Werder det enda Bundesliga laget som fått säga hej då redan i första rundan. De har sällskap av Braunschweig och Mönchengladbach än så länge.

På förmiddagen var jag i Wilhelmshaven, kort kommer troligen imorgon. Ska nu se vidare på andra pokalmatcher.

Veckan som kommer är åter dubbelpassvecka men jag har ett bra schema. Kommer hålla på mellan 6.40 - 9.30 ungefär på förmiddagarna och mellan 16.00 - 19.30 på kvällarna. Men min vanliga timme mellan då jag inte har nått att göra. Är rätt störigt, då de två jag har mellan 16 och 16.30 inte kan flyttas bakåt och de andra kan jag inte flytta framåt. Annars kunde jag ju börja eller sluta en hel timme tidigare. Men jag har hur som helst betalt den där timmen så egentligen är det ju skitsamma. Lite trist bara att alltid bara sitta av tiden.

Det ska även bli lite mer behaglig värme, runt 25 grader ungefär. Var det idag med och speciellt när jag satt vi havet var det riktigt skönt.

Inga kommentarer: