fredag 2 augusti 2013

Phuuuu varmt var det

Men som tur kunde jag sitta i skuggan och titta på fotbollen. Hannover förlorade med 1-2. Men Holstein Kiel spelar ju en liga högre så det var ju väntat (även om de är nykomlingar och spelade Reginonalliga så sent som i våras).

Jag hade ju tänkt turista i Buxtehude men när jag såg att det bara var 2 mil till Stade valde jag att åka dit istället. Inte för att jag vet så mycket mer om Stade, mer än att vi har/har haft ett par spelare därifrån i vårt amatörlag och att en arbetskompis på Weserbogen kom därifrån. Men det är i alla fall mer än vad jag vet om Buxtehude. Dessutom är Stade större. Och det var verkligen fint där! Synd jag inte hade mer tid/det var svalare. För det var rätt varmt att turista i strålande sol och 38 grader som min bil visade att det var. Sen när jag körde hemåt sjönk det till "sköna" 36 grader.

Ska inte plåga er med så många bilder från Hannover U23 men några på Kevin kan jag ju inte låta bli att visa er. Men från Stade får ni en hel hög!























Inga kommentarer: