söndag 25 augusti 2013

Och vinst!

U23 spelade hemma idag och mötte Braunschweig U23. Och de spelar på den mycket bra tiden klockan 14.00 vilket innebär jag hinner se dem mellan mina två arbetspass.

Det blev vinst rätt enkelt med 3-1 (och det trots att Werder missade en straff). Braunschweig var inte så värst bra faktiskt. Men de har med proffslaget iår gått upp i Bundesliga och med sitt U23 gått upp i Regionalliga. Jag antar det är lite för mycket för dem att snabbt fixa två bra lag.

Förutom att jobba har jag cyklat 2,3 mil och varit på gymmet 1 timme. Igår var jag trött och det blev därför bara 4,2 mil på cykel. Imorgon blir det Finnbahn igen.

Nu har jag en rätt bra vecka framför mig. 2 dagar ledigt, 3 dagar förmiddag och sen helgen då jag jobbar två pass varje dag. Och veckan därpå blir också najs då jag ju kommer jobba 5 dagar dubbelt och får helgen ledig eftersom jag bytte och jobbar nästa.

Inga kommentarer: