måndag 26 maj 2014

Förlåt mamma!

Det var visst Mors Dag igår i Sverige. Det var i Tyskland förra veckan. Man blir liksom lite förvirrad och kan inte riktigt hålla reda på dagarna (men märker idag på alla Facebookstatusar att det visst var igår). Tex så är det Fars Dag här i Tyskland på söndag. Men inte i Sverige va?

Men jag säger grattis på Mors Dag i efterskott (jag ringer imorgon) till världens bästa Mamma! Kommer ett litet paket så fort jag flyttat också och hittar bland mina grejor. Just nu är det liiiite svårt. :)

Var totalt slut igår efter en lång vecka med mycket tidiga mornar så jag låg i sängen redan halv nio och tror jag somnade vid niotiden. Och imorse kunde jag sova ända till 06.00. Såååå skönt. Behövde jag.

Nu ska jag adressändra hos alla möjliga företag, äta lunch, slappa lite och sen bege mig till jobbet för kvällsrundan.

Inga kommentarer: