lördag 31 maj 2014

Mycket bättre idag

Kände redan när jag vaknade att jag är mycket bättre idag även om jag inte är helt okay. Men jag orkar mycket mer. Så mycket mer att jag studsade ur sängen 05.15 och packade lite saker snabbt innan jag drog till jobbet. Var in på Real på vägen hem och handlade lite inför flytten imorgon, dryck osv. Såg då att de idag och tom måndag har 19% på bl a tvättmaskiner. De hade en Whirpool för 229 Euro och nått för mig okänt märke för 189 Euro. Och så 19% på det. Och man kunde få den leverarad och installerad. Och av någon underlig men bra anledning är lönen redan på kontot. Var insatt redan igår. Annars får vi den alltid första vardagen efter månadsskiftet. Så förmodligen åker jag dit på vägen hem och köper mig en tvättmaskin. Så mycket billigare tror jag inte jag hittar någon.

Väntar nu på Jana, min bil är redan packad, sen packar vi hennes full och kör en vända. Hoppas hon kommer snart för jag måste börja jobba igen redan 16.15.

Inga kommentarer: