onsdag 21 maj 2014

Trött

Lång dag idag med eftersom det blev jobb + möte idag. Och ett par timmar på en gräsmatta läsandes en bok. Nu har jag läst ut sista boken. Men det finns ju ett par jag inte har läst, ska inhandla dom senare. Så jag har lite att se fram emot.

Nu väntar i alla fall fyra kortare dagar och sen går jag på långvecka. Men den är verkligen soft. Har bara mina egna patienter så det måste vara en vecka alla är tillbaka från semestern eller så är någon borta som jag inte har patienter ifrån. Men som sagt, den blir inte hård. Skönt det!

Värmen är också dryg. Jag veeeet man ska inte klaga. Men när det är 32 grader så är det lite drygt att jobba. Och jag som helst sover i 15 grader typ och har öppen balkongdörr även på vintern har så jäkla svårt för att somna på kvällarna när det är varmt. Och så kliar det på armar och ben där solen brännt. Av någon anledning märker man det mycket mer när man ligger i sängen och försöker sova. Det i kombination med att jag denna veckan måste börja runt klockan 6 varje morgon gör att jag nu är lite trött faktiskt. Får nog bli en tidigt kväll ikväll.

Inga kommentarer: