måndag 5 maj 2014

Tidigt morgon

Vaknade redan 07.00. Men bestämde mig för att på min första lediga dag tänker jag inte kliva upp så tidigt. Men nästa gång jag vaknade var klockan 08.15 och då gick jag upp. För jag har fullt upp idag. Måste iväg och lämna plasma eftersom jag ska bli vaccinerad imorgon (man får då några dagars karens). Sen måste jag iväg till Stadsamt och adressändra och redan klockan 13.00 kommer den första av fem stycken som ska kolla på lägenheten idag.

Dessutom kommer en firma för att läsa av värmen och minst en flyttfirma för att kolla hur mycket saker jag har. Ev kommer firma nr 2 också redan idag, han skulle jag ringa på eftermiddagen så skulle kan kolla om han kunde idag. Vore bra om han kom idag eller i alla fall senast imorgon så har jag klarat av alla bokade möten. Två kommer ju och kollar på lägenheten imorgon också.

Sen kan jag nämligen äntligen börja packa lite. Och rensa ut. Hoppas också på att få tillbaka min bil senast onsdag så jag kan åka till soptippen. Och på fredag åker vi till Paderborn för att på lördagen åka vidare till Leverkusen. 

Inga kommentarer: