lördag 3 maj 2014

Inga katastrofer idag

Än så länge kanske jag ska tillägga....

Har städat klart köket och vardagsrummet. Hallen och badrummet gör jag ikväll. Jobbar inte så sent, bör vara hemma runt halv åtta. Kanske tar jag ett ryck med hallen innan jag åker men nu måste jag ha en paus.

Har tagit bort annonsen nu. Det är 12 inbokade och så har 3-4 stycken ringt på förmiddagen men då jobbade jag och kunde inte svara. Så det kan bli 15 st ungefär. Det får räcka! En av dom måste ju passa tänker jag.

I eftermiddag spelas näst sista omgången i Bundesliga. Alla matcher på samma dag och samma tid (så även nästa lördag). Jag missar alltså alla och det är rätt spännande i avstegskampen. Werder spelar "bara" för ett par miljoner mer i TV-pengar vilket dock är nog så viktigt för Werder som inte har så mycket pengar.

Inga kommentarer: