onsdag 14 maj 2014

Jag måste nog måla lite

Spacklet är lite gulare vit än väggen. Var idag iväg och köpte färg, vi (Jana var här idag) hade tom med oss en bit måladtapet för att jämföra men när jag målat så är färgen lite vitare än den gamla vita färgen. Så blir väl att måla hela väggarna då. Köper den billigaste vita färgen jag kan hitta och rollar på, det borde inte ta allt för lång tid.

Jag väntar också på att han som bor i lägenheten nu ska höra av sig. Han skulle ringa denna veckan så fort han fått reda på när han får nycklarna till sin nya. Med lite tur får han det några dagar tidigare. Isåfall kommer jag och Jana att på lördagen 31 maj köra lite kartonger och småsaker under min paus mellan passen. För hon kunde inte hjälpa till på söndagen men kunde på lördagen.

Ska strax iväg och se U19 spela pokal. Hanna hämtar upp mig om 10 minuter.

Inga kommentarer: