torsdag 22 maj 2014

Ungefär som igår

Över 30 grader, men det ska bli kallt i helgen. 25 grader.

Jobbar ju extra i helgen (och har två dagar ledigt i samband med flytten istället) men de var snälla jag har bara förmiddagen och middagsturen så jag behöver bara åka dit en gång om dagen. Skönt!

Eftersom jag läst ut alla böcker - men det kommer nya så fort jag flyttat! Det är perfekt att ha samma boksmak som sin pappa. För han köper dom direkt när dom kommer ut. Jag är snål och väntar in pocketversionen. Men på så sätt är det sällan jag behöver vänta :). Hade kunnat fått dom direkt men det är för osäkert. Normalt tar ett paket bara ett par dagar och då har jag det i början/mitten av nästa vecka. Men blir det minsta försenat så kommer det mitt i flytten och då blir det bara kaos. Så jag får hålla mig till tåls 1,5 vecka. Men sen kommer det tre stycken Jack Reacher böcker! *glad*

I brist på läsning så kollar jag på svensk Web-TV. Kollat alla avsnitten på Djursjukhuset i går kväll, idag kör jag på med SOS International. 

Inga kommentarer: