tisdag 13 maj 2014

Och 4 timmar senare....

har jag i alla fall en ny tid. Var äntligen till Stadtamt idag. Väntetid 3,5 timme. Hade jag vetat det hade jag tagit med mig en bok. Nu fick jag lov att köpa en bok (vilket jag egentligen inte borde göra men vafan). När jag då äntligen kommit fram till min tur talar hon om för mig att jag kan anmäla flytt först EFTER att jag flyttat. Men nu har jag i alla fall till nästa gång (5 juni) en bokad tid så jag inte måste vänta så länge....

Alltså börjar tro en högre makt inte tycker jag ska flytta.... det är betydligt enklare att byta jobb. Men nu råkar mitt jobb vara så bra att jag absolut inte vill byta bort det. Så jag tar mig igenom alla flyttmotigheter envist men långsamt och närmar mig målet! :)

Har också blivit vaccinerad idag mot Hepatit B. Blodprovet som togs hos läkaren förra veckan visade att mitt skydd var för dåligt mot B varianten. Mot Hepatit C var skyddet gott nog. Nytt blodprov om 4-6 veckor för att kolla att nivån är hög nog. I övrigt var mitt blodprov tiptop. Har en lista på 21 olika saker varav jag väl ungefär fattar vad hälften är. Men alla andra
ligger under de värden de ska vara så det är ju bra det.

Sen var jag in på 1 Euro shoppen och handlade billiga städgrejor, lite nya svampar, microfaser dukar och sånt.


Inga kommentarer: