onsdag 28 maj 2014

Sjuk

Sämsta tillfället verkligen. Vaknade inatt med hosta och halsont. Sen under förmiddagen fick jag huvudvärk också. Tur då att jag bara jobbade 3 timmar på förmiddagen och har lika mycket på kvällen. Har också sovit 2 timmar men det har inte hjälpt så mycket. Har blivit hes nu också.

Tror jag blivit smittad av en patient jag har som varit förkyld med halsont hela veckan. Sen blev jag kall och blöt igår kväll också. Idag har det också regnat hela dagen men jag tog bilen både dit och till alla patienter. Den varierade med att starta direkt, på andra och en gång först på tredje försöket. Ser ut som att jag får lov att ta den ikväll med, regnar nu också.

Jag hoppas verkligen jag blir frisk fort. Jag är inte jättesjuk men matt är man ju. Hade ju tänkt båda lämna plasma och flyttstäda lite idag tex ugnen osv men det fick jag ställa in.

Inga kommentarer: