måndag 5 maj 2014

Väntan

Känns som jag nästan bara suttit och väntat idag. Nu väntar jag i alla fall på den sista personen. De har varit här och läst av värmen, flyttfirman har varit här (den andra kommer imorgon) och 3 av 4 som varit intresserad av lägenheten har varit här. Den som skulle komma klockan 15.00 dök aldrig upp.

Imorgon måste jag också upp tidigt. Ska vara hos företagsläkaren klockan 10. Sen måste jag till Stadsamt, hann inte det idag, var så lång väntetid vid plasman. Sen måste jag till Fanshopen och se om jag får tag på en svart matchtröja åt Yuting sen online Fanshopen har strulat till det för henne. Är det fint väder så kollar jag nog lite på träningen klockan tre också.

Sen mellan klockan 17-18 kommer 2 personer att kolla på lägenheten och en till flyttfirma.

Inga kommentarer: