söndag 4 maj 2014

Lägenhetsvisning

Jag visar lägenhet för fullt idag. Två har redan varit här, fyra till ska komma.

Jag hade så sett framemot att se den spännande kampen i 2 Bundesliga. Klar är att FC Köln redan vunnit och går direkt upp. Men om den andra direktplatsen krigar flera lag, bland annat Paderborn och Fürth (och båda vill jag gärna ha i Bundesliga). De spelar alltid 13.30 på helgerna. Men upptäckte nyss att de två sista omgångarna som precis som i Bundesliga alla spelas samtidigt spelas först 15.30. Så jag missar det! Surt!

Men, men bara en kvällsrunda kvar sen har jag semester!! Woop, woop.

Imorgon visar jag lägenheten för fem stycken och på tisdag för två sen är det bara att vänta och se om allt löser sig till 1 juni. I alla fall den första idag vill absolut ha den och även till det datumet. Eller jag tror alla som kommer absolut vill flytta in 1 juni. Och en av alla ska väl kvala in som godkänd tycker jag.

Werder vann igår med 2-0 och båda målen gjordes av Aaron Hunt som efter 13 år hos Werder nu lämnar klubben för spel utomlands. Så säger man hej då på hemmaplan bäst! Han har iof en borta match kvar nästa helg också.

Inga kommentarer: