onsdag 23 december 2015

23 december

Sjukt bra film! Sjukt bra. Mer lik de tre första som ju är del 4, 5 och 6. De tre följande som jag inte gillar är ju del 1, 2 och 3 (jag vet, komplicerat). Men denna del 7 är i de tidiga filmernas anda.

Idag har jag varit på gymmet och sen tvättat. Handlade gjorde jag nyss för från nu är det stängt till på måndag här. Behövde lite fräscha grönsaker till pälsbollarna.

Mitt Facebook-flöde är fullt av bilder på all julmat alla gör. Själv ska jag äta stuvande makaroner och falukorv imorgon. Min favoriträtt. Fast jag ska även dricka julmust, äta lussekatter och pepparkakor. Så lite juligt blir det.

Knappt värt att jobba imorgon. Jag kommer jobba från 17.00 till ca 18.15 och sen har jag en paus till 21.00 då jag har en patient som ska ha lite tabletter bara, ta ca 5 min. Tyvärr kan den inte tidigareläggas pga en del av medicinerna. Måste gå ett visst antal timmar mellan gångerna.

Alla andra har sagt ifrån då de antingen är bortbjudna hos sina anhöriga eller de kommer till dom och då vill de inte ha besök när huset är fullt.

Inga kommentarer: