onsdag 30 december 2015

Spån överallt

Så, nu har jag fyllt upp Fluffis nya place och har nu spån, hö och annat bös överallt. Blir alltså till att städa lite men först ska jag duscha. Blev varmt att släpa allt och fylla på. Sen ska jag fixa mig mat, kolla över vad som måste handlas för nu är allt stängt igen fram till på måndag. Sist tog osten och smöret slut 2 dagar innan de öppnade. Hade som tur joghurt nog så jag fick en hyfsad frukost ändå.

Mat har jag nog men bröd måste jag köpa, kolla om grönsakerna håller sig fräscha tills måndag annars måste jag köpa lite nya.

Då vi har sol och 10 grader så hänger min nytvättade tvätt på balkongen för att torka. Måste komma ihåg ta in den i tid bara innan de börjar skjuta raketer imorgon. Vore ju synd om en raket flyger in på balkongen och tänder eld på det hela!

Inga kommentarer: