tisdag 15 december 2015

Storhandlat

Denna veckan har Penny rea på en massa basvaror jag använder. Som Pepsi Max, mitt balsam, pasta. majs, pastasås osv osv.

Så idag var jag och storhandlade. Slutade på 350 kr! Jag gillar storhandla här :). Hahaha. En kundvagn full var det och dessutom köpte jag två förpackningar saffran som ju är rätt dyrt. Det blev så mycket att jag inte kunde cykla hem då cykeln var så nertyngd. Så jag fick gå hem. Men slapp ju i alla fall att bära. Just vid storhandling saknar jag en bil. Visst jag skulle ju kunna boka mig en hos Cambio men det går fortare att gå hem från affären. Jag har ju tyvärr ingen station i närheten utan måste cykla ca 10-15 min till min närmaste.

Nu ska jag städa lite sen fixa mig nått och äta innan det är dags att köra igång med jobbet.

Inga kommentarer: