måndag 21 december 2015

Lite juliga foton från igår

Försöker med lite julstämning i alla fall.





Idag jag varit på gymmet igen på mycket länge. Ska verkligen se till komma igång nu. Försöka få in det som en daglig rutin. När jag väl är där så gillar jag det ju. Men ju längre uppehåll, ju svårare att komma igång. Och hela hösten hade jag noll ork och motivation. Var för mycket elände med hamstrarna då det räckte.

Körde miloncirkeln idag 2 varv. Tänkte börja lite mjukt. På vägen hem var jag in på IKEA och köpte pepparkakor. Sjukt mycket folk. Trodde inte folk gick man ur huse för att köpa möbler 3 dagar innan julafton liksom. Vill man inte ha lugn och ro då? Skruva IKEA möbler måste vara det sämsta att göra för julfriden i familjen :)

Imorgon ska jag på bio! STAR WARS. Ser redan fram emot det :) Köpte lite godis idag som jag ska ha att äta på under filmens gång.

Inga kommentarer: