lördag 26 december 2015

Men suck

Vaknade med nackspärr och huvudvärk. Har förmodligen legat knäppt inatt. Hoppas det släpper till kvällen men som tur är har jag fortfarande en rätt lugn runda även om fler och fler kommer tillbaka på den för varje dag.

Men lite liniment och värmekudde ska nog göra susen.

Sitter och väntar och väntar på svar ang akvariet. Jag hatar när folk vill sälja och jag vill köpa och man aldrig kan göra klart. Och hon har inte lämnat något telefonnummer utan man kan bara skriva meddelanden. Vi har i alla fall kommit så långt att hon svarat hon är hemma söndag och måndag och jag skrev tillbaka jag vill komma på måndag och att jag behövde adressen och vilken tid. Det var igår förmiddag. Sen dess har jag väntat. Vill ju veta!! Men klart, det är juldagarna, folk har väl fullt upp. Men lägger man ut annons precis innan jul måste man ju vara beredd på att folk hör av sig liksom. Grrrrr.

Inga kommentarer: