fredag 11 december 2015

Punka igen!

Orkade inte skriva igår kväll för jag blev så matt. Igår när jag kom ut för runda nr 2 var däckhelvetefanskapetjävlaskiten platt igen! Höll alltså rätt precis 24 timmar.

Nu ger jag upp försöken att laga själv, kommer aldrig göra det mer. Får bli verkstad direkt, även om det är dyrare så spar jag i slutändan. Nu har jag både betalat lagningskit och ny slang och har ändå lika mycket punka. Jobbade till halv tolv idag så jag lämnar in den på måndag först (ev om jag hinner dit imorgon innan de stänger).

Veckan som började soft med att starta först klockan 8 och en dag till och med 8.15 slutar med fulla dagar och kvällar och start 07.00. Så jag sover lite middag när jag kommer hem. Det är dessutom grått, mörkt och blött så man blir trött bara av att titta ut genom fönstret. Vinter utan snö är inte min grej alls.


Inga kommentarer: