torsdag 17 december 2015

Typiskt mig!

Blev sugen på varma mackor med skinka, ost och ananas. Har allt hemma utom ananas så efter jobbet åker jag och handlar. Behöver också toapapper och så skulle jag ha mungoböngroddar om de såg bra ut.

Kommer ut med:

Plastpåsar - ja okej, ska ju baka i helgen och behöver påsar att lägga lussebullarna i
Glass - är man glassoman så är man. Då kan det slinka ner ett paket
Tomat - hammisarnas tomat är slut (äter ju inga själv så köper en då och då åt dom)
Godis - åt Annika för att hon hjälpt mig så mycket med hammisarna detta år (ska även få lite lussebullar)
Marabou chokladkaka Oreo - hittar man Marabou choklad i Tyskland så köper man. Så är det bara!
Mungoböngroddar - jo dom såg bra ut
Toapapper - heja mig!

Ananas - jäklar. Det som gjorde jag åkte och handlade 22.00 idag istället för imorgon eller på lördag och just det glömmer jag.

RIDÅ!

PS: Blev mackor ändå men utan ananas!

Inga kommentarer: