lördag 7 februari 2009

Back at work

Tillbaka på riktigt på jobbet igår. Känns bra! Jag är jobbsugen igen. Känns bra när man går hem på morgonen och VB frågar om jag kommer till natten igen och när man svarar ja och han säger super! Ja då känner man sig uppskattad!

Ibland kräks jag på dessa livestream sändningar och jag längtar till Eurosport 2 börjar sända Bundesliga. Jag hoppas bara de kommer sända många matcher så man får se Werder. Idag hittade jag en länk som efter några minuter la av och sen gick hela första halvlek innan jag fick igång en annan länk. Men kinesiska kommentatorer……

Mitt LCHF går in på dag 4. Idag har jag lagat ugnspannkaka gjord på ägg, grädde och riven ost. Åt med sylt och vispad grädde. Sjukt gott! Och man blir mätt på lite och håller sig mätt länge. Efterrätt senare ikväll blir hallon med vispad grädde. Ja mycket grädde blev det idag men det var för jag blev så sugen på pannkaka. Hade ju tänkt äta tacogratäng och då hade det ju inte blivit så mycket grädde på en dag.

Nä nu börjar strax andra halvlek. Ser på backhoppningenslagtävling i Willingen samtidigt.

Inga kommentarer: