söndag 8 februari 2009

Trött söndag

Fast jag vaknade tidigt, helt knäpp. Så jag ska strax lägga mig några timmar innan mitt nattpass.

Läst en massa statistik från Werders matcher. De har fasen övertaget i allt. Skott på mål, passningar, bollinnehav osv osv. Men de gör inte nog med mål! Frustrerande. Tycker synd om spelarna. Och jag börjar bli lack på den där Diego. Först så vill han iväg efter denna säsong (fast han har kontrakt till 2011) för att Werder troligen inte spelar internationellt nästa år. Men då kanske han ska se till vara på plan lite oftare och inte avstängd hela tiden pga dumma saker han gör när han väl står på plan. Det är ju inte så han får röda kort för bra saker precis utan väldigt dumma grejer. Börjar tycka han är en svikare.....

Kunde inte hålla mig idag, fast jag lovat mig inte stirra på vågen utan mer på kläder osv så fick jag lov att kolla om det jag tyckt mig märka att jeansen sitter lösare i midjan var sant? Eller var det bara för att de inte längre är nytvättade utan använda några dagar? Efter 4 dagar med LCHF och inte helt strikt, det har blivit 1 glas cola, lite majs i en kebabsallad och igår på jobbet en stor mugg cacaokräm och en kanelbulle (blev så hungrig 05.00 och hade för lite mat med mig) samt 2 bitar banankaka...........tadaaaaaaa -2,4 kg! Fucking amazing! Hoppas det håller i sig. Jag är helt såld på den här LCHF grejen. Jag har ätit gott, inte varit hungrig och inte haft läsk eller godissug alls.

Inga kommentarer: