onsdag 18 februari 2009

Mycket tid över

Hmm som hästägare till 2 hästar (snart 1 som det ser ut) dock för tillfället är båda utlånade så har jag oceaner med tid över. Kan ju säga att så här välstädat har nog mitt hem aldrig varit!

Mitt löfte till mig själv att inte häcka i timmar framför datorn när jag är ledig (räcker jag sitter där 8 timmar i ett sträck när jag jobbar) har också frigjort tid. Nu håller jag mig till att läsa nyheterna, några bloggar och kolla mailen. Ja och ser en och annan fotbollsmatch också då men då använder jag den ju som TV så det räknas inte ;).

Trodde jag jobbade imorgon för jag är dagvill och fick för mig det var torsdag idag. Så en hel extra ledig dag bara så där!

Jag skulle behöva komma in i mina källarförråd och rensa men pga stambyte i fastigheten är båda blockerade för tillfället.

Inga kommentarer: