onsdag 25 februari 2009

Erste Trainingsession

Trots duktig nackspärr eller egentligen sitter det längre ner i ryggen men gör ont när jag vrider på huvudet. Har legat konstigt inatt.

Gick i alla fall iväg och satte igång mitt medlemsskap igen. Blev 45 min på CrossTrainer. De nya maskinerna är superbra. Mina siffor: 45 min, 2,50 km, 481 kcal och 138 bpm i genomsnitt blev det idag. Tog det lugnt för det kändes lite i min nacke/rygg när jag använde armarna för mycket.

Sen tog jag mig en titt på de nya styrketräningsmaskinerna men konstaterade att jag måste boka en tid hos min tränare och gå igenom dom. Jag lyckades inte lista ut själv vilka jag ska använda och hur mycket vikt. De är inte ett dugg lika de gamla. Lite lika dock de som fanns i Innsbruck. Men jag hade inte min kalender med mig så jag får boka imorgon.

Imorgon blir det ChiBoll. Kommer passa min stela nacke bra!

2 kommentarer:

Vicky M sa...

ahh, vill också va hemma i innsbruck nu och börja träna! Stams here we come :D

Tasja sa...

Haha jag fick 2700 kr i lön.....kommer inte långt på det....