fredag 6 februari 2009

Storkok

Jag jobbar ju natt hela helgen och vet att då är jag dålig på att laga mat. Så idag har jag gjort storkok så jag har mat klar, bara att värma.

Blev tacogratäng och köttfärsbiffar med fetaost och till det blomkålsmos.

Har inte börjat träna än, måste invänta pengarna från Witte som inte kommit än.......grrrrr vilket iof inte är så konstigt, det tar som sagt 10 bankdagar, MEN jag bad dom maila mig en kopia på överföringen så jag vet dom satt in det. Tror ni de gjort det? Nä! Men som sagt nu jobbar jag i helgen och jag ska ta och diskutera en polisanmälan med de jag jobbar med (poliserna är ju mer utbildade i juridik än vad jag är).
Jag vill verkligen börja på mitt gym igen! Men så länge ska jag i alla fall ta och promenixa lite så jag inte är helt ringrostig.


Inga kommentarer: