måndag 16 februari 2009

Fotboll, sports betting och krångel

Bråkat med datorn idag med. Laddat ner uppdateringar till mitt grafikkort. Det vägrar ändå. Efter att min bror slutat jobba kommer han hit med sin dator och testar så vi vet om felet sitter i datorn eller TV:n.

Telering har inte hört av sig, surprised någon? De är ju österrikare.....men jag har nu hittat en firma som påstår de kan låsa upp allt. Ja, upp till bevis säger jag!

Så till fotbollen och orsaken till varför jag bråkar med datorn:

Jag har äntligen hittat en bra sida för livestream! Såg Werder Bremens match på en betting sida (bäst bildkvalite, dock liten ruta) i alla fall så rullade det hela tiden en massa vem gör första målet, vem får första inkastet, vilket lag får nästa hörna. Jag satt och gissade och gissade rätt ALLA gångerna. Synd jag inte bettade. Men nästa gång ska jag prova. Matchen blir ju intressantare med lite sports betting.

Min bror bettade föresten, han satte 50 kr på att det skulle göras ett mål mellan 60:e och 75:e minuten. M´gladbach gjorde 1-1 målet i 77:e minuten. Så inte nog med att det bara blev 1-1 för Werder, han missade med 1 minut också!

Inga kommentarer: