onsdag 4 februari 2009

Så gott som klar

Fortsatt med att packa upp det sista, hämtat katterna idag och fyllt på kylen lite. Kvar nu är bara att rensa ur lådor och det har jag börjat med. Har en stor hög med saker som ska ut på Tradera och/eller säljas på loppis.

Tömt kameran på alla foton från Bremen också men inte hunnit bearbeta dom än, så ni får vänta lite på dom. Ni får dock en tjuvtitt från träningen på måndagen. Ni ser rätt! Det fanns 4 hårdingar som tränade i shorts! Och en del var utan mössa också. Inte konstigt det nästan varje dag är någon i laget som ligger nerbäddad med feber och influensasymptom!

Hoppas hinna klart med det sista imorgon. Börjar ju jobba på fredag och då hinner man ju inte med så mycket.

Imorgon får vi veta vilka Jogi tar med sig till Norgematchen också. En match jag dock missar eftersom jag jobbar och vi kan inte se rörliga bilder eller höra ljud över internet på våra jobbdatorer :(. Jag funderar fasen på ett mobilt bredband så kan jag ta med mig min bärbara....

Nä dags att dyka ner i lådorna igen.

Inga kommentarer: