onsdag 25 februari 2009

Telering, loosers! :D

De svarade till slut. Men jag asgarvar! I Sverige kostar det att låsa upp en låst mobil hos en operatör mellan 150 - 250 kr dvs 15-25 Euro (ta och ge 1-2 Euro beroende på kursen). Kolla vad Telering ville ha! Tror jag ska börja förmedla upplåsning åt österrikare. Jag fick ju skicka min till Home Media då jag hade utländsk operatör. Jag betalade 249 kr! Alltså mindre än 25 Euro. Deras logo passar illa. Weg mit dem Speck! = Bort med onödiga kostnader, fritt översatt..... ;)

- Haben Sie Ihr Handy vor weniger als einem Jahr erworben? Dann kostet Sie
die Entsperrung EUR 150,00 brutto. - Haben
Sie Ihr Handy bereits über ein Jahr in Verwendung? Dann kostet Sie die
Entsperrrung EUR 50,00 brutto.

- Har ni haft mobilen mindre än ett år? 150 Euro

- Längre än ett år 50 Euro.

Inga kommentarer: