onsdag 18 februari 2009

Ha, jag vann till slut

Matchen mellan mig och datorn-TV slutade till slut med vinst för mig! Idag tog jag dyra kabeln, åkte till OnOff och sa sista försöket är att jag testar S-video kabeln (som de starkt avrått från då den skulle sabba bildkvaliten nått enormt i överföringen). Den kablen + ljudkabel kostade för övrigt 129 kr.

Hem och koppla ihop och voila! Jag inte bara hade bild, jag hade BÄTTRE bild på TV:n än på datorn. Vi testade flera livestream sändningar från olika leverantörer och jag hade samma eller bättre bildkvalite hela tiden!

Så ikväll ska jag se UEFA-cup matchen Werder Bremen - Milan på TV:n. :D
Diego är tillbaka efter 4 matchers avstängning och Pizarro var ju redan i helgen tillbaka efter sin 3 matchers. Båda är otroligt viktiga för Werder nämligen.

Och på hotelfronten är vi nu nere på 1450 kr för 10 dagar :D:D:D. Det lönar sig att söka runt på nätet ordentligt. Från 7500 kr till 1500 kr.

Inga kommentarer: